Crin Antonescu: “M-am trezit presedinte!”

Crin Antonescu, noul presedinte al Romaniei, a declarat ca nu are nici cea mai vaga idee cum s-a ajuns la aceasta situatie nefireasca. “Deodata m-am trezit presedinte!”, a marturisit el. “Cand domnul Patriciu m-a sunat sa ma informeze, am ras, crezand face una dintre delicioasele sale glume. I-am zis: <<Pai sunt presedinte inca din 2009. Presedintele PNL, bineinteles>>. Domnul Patriciu insa m-a lamurit ca m-a calificat la faza pe tara”.

Pe de alta parte, Crin Antonescu neaga acuzatiile conform carora declaratia ca s-a trezit presedinte ar insemna s-ar fi trezit din somn. “<<M-am trezit>> e doar un fel de a spune. De fapt, nu m-am trezit! Pur si simplu, seful meu m-a informat ca am un job nou. De altfel, a fost dragut si a zis sa nu-mi fac probleme cu presedintia, ca se ocupa el de totul!”

5 comentarii

  1. Acum se clarifica multe chestii. Incepusem sa cred ca totul a fost premeditat de Antonescu. Dar e in regula acum

    1. Vaaai, Voievoade, cum vorbesti despre dl presedinte!….

      1. Ah, imi cer scuze! Acum in calitatea mea de proaspat artist poet ( „M-am trezit artist”, deci e cam acelasi acelasi procedeu ca la dl. presedinte) prin opera mea am sa-l preaslavesc pe noul presedinte! Un prim pas care ar trebui facut este rescrierea imnului national, si inlocuirea lui „Traian” cu ” Crin” . ” Un sange de crin”…ce imagine frumoasa si expresiva.

  2. Adicaaaa… cee… Patriciu ii da ordine lui Antonescu?!… Nooo…. Ce idee absurda!

  3. […] L’acheteaux s-a dat de trei ori peste cap si s-a facut site Preluata de un mogul, rubrica L’acheteaux se va transforma in site-ul L’acheteaux, unde veti putea citi in continuare ironiile fine cu care erati deja obisnuiti aici. Iar conform deja primei stiri de pe noul site, Crin Antonescu a recunoscut ca s-a trezit presedinte! […]

Lasă un răspuns

