Horia Tecau: Am pierdut la Wimbledon din cauza scutului antiracheta!

Tenismanul roman Horia Tecau afirma ca a fost infrant la Wimbledon, al treilea an la rand, deoarece scutul antiracheta al NATO din comuna Deveselu ii zapaceste racheta. Dupa opinia sportivului cap de serie numarul 11, racheta oricarui jucator are de suferit atunci cand americanii isi branseaza sistemele antiaeriene. “Cand nu existau baze antiracheta ale NATO in Romania, in 1973, Ilie Năstase câştiga turneul de la Wimbledon la dublu masculin. Acum, de cand au instalat scutul, pierd mereu la Wimbledon. Ce alta dovada mai vreti?!”, s-a enervat Tecau. “Nu vad decat o singura solutie: reintrarea Romaniei in Pactul de la Varsovia. Accept tancuri, accept bombardiere, accept pana si mine antipersonal – dar scuturi p***!”

In opinia sa, este firesc ca rachetele jucatorilor sa fie afectate de scutul antiracheta. “Normal ca de cate ori NATO baga in priza scutul, tenismenii nostri scapa racheta din mana, se lovesc cu ea peste turloaie sau se impiedica in tenesi. Practic, pot spune ca NATO ne face un tenis captivus!”.

Tecau: „Lindstedt, cand am zis sa ne sincronizam, ma refeream la meci, nu la muci!”

(Pamflet)

3 comentarii

  1. tenis captivus :))) i didn’t see that cum.ing :))

    1. da, niste neni lai!

  2. Hahha =)
    imi place articolul asta
    prima data am zis chiar ca este real

    Vreau sa te anunt de o chestie
    Eu sunt mai talentata asa, de fel, si am creat cu manuta mea un joc care se numeste MASK CLUB.

    Tu esti pe dancefloor, pierdut in transa pe ritmuri electronice si te simti ametit. DIN MOMENTUL ASTA tu alegi ce faci.

    Mergi sa cauti toaleta clubului sau te indrepti catre silueta feminina din departare care iti face semn sa te apropii?
    In functie de ce alegeri faci, jocul are 4 FINALURI DIFERITE

    Sex in 3, pastile pe limba, masti pe fata, muzica techno si un scenariu SUMBRU. Cam asa pot sa rezum eu jocul pe care l-am creat.

    Poti sa il joci direct pe net, fara sa il descarci, dar nu vreau sa iti pun link-ul aici ca ma baga astia la spam =)

    Daca vrei sa il joci il gasesti pe prima pagina a blogului meu (GoodGameFelicia)

    Te pup
    –Cu drag, Felicia

Lasă un răspuns

