Bodo din Proconsul: „Nu se poate coabita cu Basescu!”

Bogdan Marin zis Bodo, solistul trupei Proconsul, a declarat ca “nu se poate coabita cu Basescu”. El a precizat ca nu vrea sa plagieze cuvintele lui Ponta, care ar fi declarat acelasi lucru in urma cu cateva zile, ci reprezinta experienta sa de viata. “Mi-a placut Basescu la inceput, credeam tot ce-mi spune. Acum insa mi-am schimbat parerea”, a detaliat Bodo. “Multa lume are boala pe Basescu, majoritatea insa fara sa cunoasca persoana in particular. Eu am fost cu Basescu in pat, stiu despre ce vorbesc. Este o persoana deosebita, dar coabitarea a devenit imposibila.”

Potrivit solistului, Basescu a avut un mandat pe viata, dar dupa numai trei ani a fost suspendat. Motivul suspendarii a fost minciuna: Basescu l-a acuzat pe Bodo ca minte, iar membrii trupei se mint intre ei, mint romanii si mint si partenerii europeni.

„Daca cerul ar putea sa te-aduca in viata mea, as culege in palma o stea sa te am pe tine”, a mai declarat muzicianul cu privire la relatia sa cu Basescu, precizand: „Am sa-ti spun cand ai sa vii vorbe pe care le stii, ti le-am spus si cred ca vrei sa le-asculti din nou!”

Lasă un răspuns

