Basescu: “Cumpar vila Dante legal, prin programul Prima Casa!”

Acuzat ca ar fi investit un milion de euro din bani publici in vila Dante, din Primaverii, pe care ar fi obtinut-o ilegal, Traian Basescu a ripostat: “O cumpar legal, prin programul Prima Casa, de la BCR. Am avut mai multe incercari nereusite de a obtine un credit, insa am fost respins de fiecare data. De pilda, un functionar de la o banca mi-a spus ca nu-mi poate acorda creditul pentru ca nu stie daca nu voi fi demis pe 29 iulie, ramanand astfel somer. Iar banca nu da credit la toti somerii! In cele din urma, in disperare de cauza, am obtinut un credit imobiliar de la BCR, in valoare de 60.000 de euro. Casa costa 2 milioane de euro, dar pun eu restul!”.

Basescu a afirmat ca daca nu ar fi obtinut imprumutul de la banca, avea in plan sa se mute cu chirie in Prelungirea Ghencea, la garsoniera. El se teme insa ca Eugen Nicolaescu l-ar fi amusinat si acolo, acuzandu-l ca si-a pus faianta si gresie pe banii statului. “Maniacul asta e in stare sa ma acuze si ca am delapidat 1 leu de la gura copiilor orfani daca-mi iau un covrig cu mac de la metrou!”

2 comentarii

  1. animal00 · · Răspunde

    prima vila ma

Lasă un răspuns

