Ogica este noul director al Biroului Electoral Central!

Surse care au dorit sa-si pastreze anonimatul sustin ca Stelian Ogica a fost numit astazi in functia de director al Biroului Electoral Central (BEC). “Am vrut sa fim siguri ca referendumul din 29 iulie se va desfasura fara sa aiba loc fraude si de aceea am numit in fruntea BEC o persoana integra, un garant al corectitudinii votarii”, au recunoscut oficialitatile. “Am avut si alti candidati cu un CV impecabil, cum ar fi senatorul Marius Marinescu sau Nati Meir. A fost o lupta stransa, dar pana la urma l-am preferat pe Ogica deoarece este cunoscut ca un om serios, cu inalte valori morale si o cinste civica exemplara.”

„De pe calculatorul asta am castigat la loterie, tot de aici voi avea grija ca referendumul sa se desfasoare cinstit!”

Contactat de reporterii site-ului L’acheteaux, Stelian Ogica a declarat: “Pana la urma, orice referendum e o loterie! Voi supraveghea referendumul ca sa nu se intample fraude. Nu voi lua partea niciuneia dintre tabere, eu nu fac politica. Oamenii ma stiu de incoruptibil si cu coloana vertebrala, asa ca sper ca votarea sa aiba loc fara fraude, fara incidente, fara partinire si la final sa scapam de Chioru!”

Lasă un răspuns

