Muncitorii de la Antena 3 sunt fericiti ca li s-a prelungit contractul cu 2 ani!

Dupa anuntarea victoriei lui Traian Basescu la referendum, in redactia Antenei 3 a inceput fiesta. Muncitorii de la aceasta televiziune au sarbatorit cu sampanie si confetti prelungirea contractelor lor pana in 2014, cat va mai dura mandatul de presedinte al lui Basescu.

Oficial ne merge bine!

“Am primit vestea infrangerii referendumului cu cea mai mare fericire”, a declarat extatic Victor Ciutacu. „Bine, cat a fost dl Voiculescu in televiziune mi-am pastrat mutra mea respingatoare care a scarbit milioane de telespectatori, dar cum a iesit, am izbucnit toti in urale!”

“Daca Basescu era demis, trebuia sa ne ducem la munca, or cine cacat angajeaza unii ca noi?!”, a spus cu lacrimi de fericire in ochi si Dana Grecu, adaugand: “M-am facut ca ma duc la sectia de vot, am intrat de fapt in WC, am tras o basina si am iesit apoi zbierand ca am votat impotriva Chiorului!”.

Mircea Badea a fost, ca intotdeauna, transant: “La televizor am indemnat lumea sa vina la vot, dar, la mine in familie, care a zis ca merge la vot l-am snopit in karăţi! Le-am si zis: Ciumpalacilor, daca n-am la cine mai latra, cel mai aproape de un job in televiziune voi fi daca ma angajez paznic la casieria UPC de la Salajan!”.

“I-am indemnat pe fraieri sa mearga la urne, dar eu n-am fost la votare, ca-mi bateam joc de cariera mea”, a spus Mihai Gadea. Colegul sau Niels Schnecker a relatat razand in hohote: “Am intrat in camera de vot si cand sa dau buletinul am strigat: <<Uite-l pe Fuego!>>, papagalii de la USL s-au uitat, iar eu m-am tirat, toata lumea crezand ca am votat!”

3 comentarii

  1. Teroristiilor informationali li s-a prelungit contractul . Cuvantul muncitor nu se potriveste acestor lingai ai tov. ilici si ai varanului voiculescu .

    1. Lingai de forta. Medalii de aur la lins 😉

  2. Incredibil! Pastram de aseara postul asta, asteptand clipa in care e sigur ca referendumul s-a dus in ma-sa. Si cum n-am fost putin atent, BEC a anuntat ca nu s-au strans 50%, iar Times New Roman a publicat articolul http://www.timesnewroman.ro/politic/7640-jurnalistii-de-la-antena3-jubileaza-qmai-avem-serviciu-inca-doi-aniq :))))))) Oricum, il pun si eu, sper sa nu se supere nimeni.

Lasă un răspuns

