Lady Gaga: „Cand am vazut ce face guvernul Ponta, efectiv am borat!”

Lady Gaga a motivat cele doua sedinte de vomitat din timpul concertului pe care l-a sustinut ieri in Piata Constitutiei prin faptul ca fost scarbita de manariile guvernului Ponta. „Noi, artistii, nu avem timp sa ne consolidam cultura generala. De aceea, primim informari uneori chiar in timpul show-ului. Asa s-a intamplat si la dvs., in Budapesta, tocmai cantam o melodie si in acelasi timp in casca mi se soptea un rezumat al vietii politice de aici. Cand am auzit cum si-a batut joc dl Ponta de Curtea Constitutionala a Romaniei, efectiv m-a podidit borala!”

„A facut CEE?! cu referendumul?!”

Lady Gaga a motivat si de ce a vomitat nu o data, ci de doua ori: „Intai am borat cand am auzit de Ponta si CCR. Credeam ca pericolul a trecut, dar apoi l-am auzit vorbind pe Sova!”. Faptul ca a cantat chiar in Piata Constitutiei, a mai spus artista, a facut-o sa se simta solidara cu legea fundamentala a Romaniei. „Guvernul Ponta a abuzat de Constitutie: ba a folosit-o ca scut uman, ba a ignorat-o grosier. Nu am sa-i spun decat un singur lucru: te invit sa facem Lady Gaga feat. PM Ponta, cu piesa <<Judas>>!”.

Artista a precizat ca a mai sustinut si alte concerte dificile, dar ce a vazut aici a socat-o: „Aveam un respect deosebit pentru Romania inainte sa vin aici. Na, nu sunteti prima tara primitiva, bananiera sau comunista in care cant. Acum insa, din cauza a ce se intampla pe esichierul politic de la Bucuresti, sunt foarte, foarte, repet: foarte, revoltat!”

Un comentariu

  1. Ha ha haaa! gaga si Ponta! :)))

Lasă un răspuns

