Trupa Iris este urmarita de ghinion: dupa ce Cristi Minculescu a anuntat ca paraseste trupa, basistul acesteia, Doru Borobeica, a mancat bataie la un concert tinut pentru USL. „A venit la mine o doamna in varsta, care m-a intrebat otzarata daca sunt basist, cum a citit ea pe pliantul concertului. Am spus da, si atunci mi-a tras o poseta in cap!”, povesteste Boro. Cand acesta a mai intrebat agresoarea si ce are cu basistii,  zbieretele acesteia au atras rapid lumea  in jurul lor, iar cand femeia i-a anuntat ca exista un basist pe scena, l-au luat cu totii la omor.

„Am incercat sa le explic ca nu e nimic rau in a fi basist, dar mai rau ma luau la poceala”, s-a cutremurat Borobeica. „Cand le-am mai zis si ca sunt basist de vreo 30 de ani si ca dintotdeauna mi-am dorit sa fiu basist, au vrut sa ma asasineze direct!”

Nelu Dumitrescu, tobarul trupei, a incasat si el cateva posete dupa ceafa, deoarece a incercat sa-l salveze pe Boro spunand multimii ca acesta este cel mai bun basist din Romania la ora actuala. El isi aminteste atacul USL-istilor: „Babele si mosii din public il altoiau pe bietul Boro si urlau la el: <<Recunosti ca esti basist?!>>, si cand el zicea <<Bineinteles, idiotilor!>>, mai rau il cocosau!”

4 comentarii

  1. […] Aflati aici mai multe despre cum era sa fie linsat pentru ca este basist! Share this:TwitterFacebookPinterestMai multStumbleUponRedditDiggLike this:LikeBe the first to like this. […]

  2. excelent! :)) ce ne-am face fara basisti?

    1. :))
      Europeni?!

Lasă un răspuns

