Stiri contradictorii: Ienei e operat la inima, ba nu, Ienei e operat la Cluj-Napoca!

Mass-media romaneasca este divizata puternic astazi, din cauza stirilor care se bat cap in cap sustinand ca Emeric Ienei suporta o interventie chirurgicala ba la inima, ba la Cluj. Nici jurnalistii, nici medicii nu s-au pus inca de acord si la momentul actual nu se cunoaste cu exactitate unde este operat fostul fotbalist si antrenor.

Unele surse afirma ca Ienei este operat pe inima, insa in acelasi timp exista persoane din mass-media care se jura ca fostul stelist este operat in orasul transilvanean. „Pana nu ni se confirma din trei surse independente ca e ori pe cord, ori la Cluj, nu putem fi siguri”, a explicat un jurnalist. „Eu cred ca e vorba de cord si imi pare rau ca presa pune botul la toate zvonurile, cum ar fi acela stupid ca de fapt nu, il opereaza la Cluj.”

„Ca medic si chirurg, mi se pare extrem de limpede cum stau lucrurile”, a afirmat primarul Sorin Oprescu. „Conform opiniei mele profesionale, este absolut imposibil ca Ienei sa se opereze la inima. Mult mai plauzibil mi se pare ca interventia chirurgicala e la Cluj!”

Lasă un răspuns

