Dan Diaconescu: „Am avut banii, dar mi i-a furat Elodia!”

Dan Diaconescu a declarat ca nu are cei 45 de milioane de euro pentru cumpararea combinatului Oltchim deoarece acestia i-au fost sustrasi de Elodia. El respinge categoric acuzatiile ca ar fi castigat licitatia fara a avea vreo clipa suma de bani datorata. „Eu nu sunt vinovat, Elodia e de vina, gasiti-o pe ea si va veti recupera banii!”, a declarat controversatul om de media.

Acesta a explicat ca avea suma de 45 de milioane de euro intr-o sacosa verde de Auchan, pe care intr-o clipa de neatentie a lasat-o pe capota Rolls-Royce-ului. Numita Elodia ar fi furat sacosa in numai cateva clipe, cat Diaconescu si soferul bolidului s-ar fi uitat la o fascinanta formatiune de nori cumulo-nimbus.

Diaconescu a mai spus: „Sunt acuzat pe nedrept pe criterii politice pentru ca am avut curaj intotdeauna sa spun ce gandesc si sa fiu contra puterii si sa fiu independent si nu ma intereaseaza aceste acuzatii pentru ca fanii mei ma iubesc si vor ca eu sa fiu presedintele acestei tari care de prea mult timp a incaput pe mana unor afaceristi fara scrupule care se gandesc numai la binele lor si lasa lumea sa moara de foame asa cum eu nu voi face cand voi fi ales presedinte al acestei tari in care combinatele chimice construite de bietul Ceausescu se vand la toti escrocii!”

Lasă un răspuns

