TI SE FACE PARUL MACIUCA: interceptarea Basescu-Blejnar a fost cenzurata din motive CARE TE VOR STUPEFIA! VEZI AICI textul integral!

O sursa care doreste sa-si pastreze anonimatul a dezvaluit ca textul interceptarii convorbirii telefonice dintre presedintele Traian Basescu si fostul şef al ANAF Sorin Blejnar a fost cenzurat inainte de aparitia in presa. „Ceea ce ati vazut dvs. pana acum la televizor, in ziare si online este textul trunchiat”, a explicat sursa. Motivul cenzurarii il constituie faptul ca intreaga convorbire ar fi fost, de fapt, o farsa pusa la cale de Traian Basescu si Sorin Blejnar. „Cel mai probabil asistam la nasterea unui nou cuplu de comici specializati pe farse, dupa modelul Morar – Buzdugan, si anume Basescu – Blejnar”, a mai precizat sursa. Dovada acestui fapt o constituie varianta integrala a discutiei purtate de cei doi poznasi, din care reproducem aici un fragment graitor:

Sorin Blejnar: Să trăiţi, domnu preşedinte.
Traian Băsescu: Salut, Sorine.
Sorin Blejnar: V-am trimis o dată pe mail situaţia aia cu constructorii. (cu voce schimbata:) Muie Voiculescu!
Traian Băsescu: Da. Mă, eu am şi făcut o confuzie că Tehnologica era primul în lista datornicilor… (soptit:) s*** p*** [indescifrabil] Ponta …şi am zis că e o listă cu constructori. Dar nu erau numai constructori acolo.
Sorin Blejnar: Subiectul doi. Am primit o hârtie de la Rompetrol.
Traian Băsescu: Da, asa. (soptit:) Sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu!
Sorin Blejnar: Vineri seară, mâine, urmează să ne facă o plată de 54 de milioane, pula pula pula pula, în contul obligațiunilor ăla pe care le-am emis noi.
Traian Băsescu: Măi, fiți atenți că aici intrăm în altă belea. (soptit:) Care asculta ma-sa-i curva, ta-su-i labagiu! Cred că e un truc. Da 54 de milioane, exact atât cât statul român să nu mai devină majoritar.
Sorin Blejnar: Da, așa este, așa este.  Și eu am o decizie a consiliului concurenței din 2005. Jos Iliescu!”

Lasă un răspuns

