Surpriza pentru cinefili: s-a aflat de unde e replica „That’s the beauty of it: it doesn’t do anything!”

„That’s the beauty of it: it doesn’t do anything!” este o replica dintr-un film pe care toata lumea l-a vazut, dar nimeni nu stie precis care este. Pe forumurile de pe internet polemica este nesfarsita de ani de zile, dar fara un rezultat definitiv. Acum insa am aflat:  nu este din niciun film, ci se refera la activitatea guvernului Ponta!

„As fi putut jura ca am vazut-o intr-un western din anii ’70”, a explicat marele critic de film Roger Ebert. „Dar vazand un reportaj despre Romania la CNN, mi-am dat seama fulgerator: se referea la guvernul Ponta!”

„Eram sigur ca este din seria Back to the Future, desi ceva imi zicea ca poate totusi nu e”, a relatat si actorul Marcel Iures. „Dar cand am deschis televizorul, mi-a picat fisa: era clar guvernul pardalnicului Ponta!”

„Intrebarea ma chinuia si pe mine de mult. Dar citind in ziar un articol despre guvernul de la Bucuresti (tara despre care nu auzisem niciodata pana atunci), mi-am dat seama ca rezolvasem dilema! Dupa descriere, suna a guvernul Ponta!”, a spus si Mbagba Koluma, un african de rand.

Discutiile continua insa, deoarece nu s-a stabilit si cine anume a rostit replica. Initial ii fusese atribuita lui Mircea Badea, dar psihologul Hanibal Dumitrascu a contestat solutia:  „Fraza contine o intorsatura de idei cu efect de surpriza, care releva fara sa dezvaluie. Complexitatea afirmatiei indica in mod limpede o pista falsa!”

Lasă un răspuns

