Din penitenciar, Tudor Sişu dă în judecată statul: “Sunt consumator european şi am drepturi!”

Tudor Sişu, fost component al formației La Familia, a acționat în justiție statul român, care l-a aruncat în închisoare pentru consum de droguri. El și-a motivat acțiunea cu următoarele cuvinte: “Însăşi acuzația pentru care am fost închis, consum de droguri, dovedește că sunt consumator. Iar ca și consumator, fiind european, am drepturi, pe care nu mi le poate lua nimeni!”

Avocatul artistului a declarat că însăși societatea capitalistă se bazează pe consum și pe consumatori. De aceea, găsește revoltător abuzul statului român. “Clientul meu este consumator. Un pensionar care-și cumpără napi din piață este tot consumator; de ce unul e ignorat de justiție, iar celălalt rupe pușcăria?”

Sişu s-a declarat însă foarte mulțumit că procesul nu va fi judecat la Strasbourg, la CEDO, ci s-a obținut strămutarea la Tribunalul Penal Internațional, de la Haga. “Statul român m-a băgat la pârnaie pentru droguri, iar eu îl reclam la Haga, în Olanda – ceva îmi spune că acolo mă vor înțelege!”

2 comentarii

  1. hahahah..si eu sint fumator dar nu am dat statul in judecata[inca]ca imi scumpeste tigarile.

    1. Da-l, da-l, ca apar ca martor 😀

Lasă un răspuns

