Becali: „Ma duc linistit la inchisoare. Cladirea e pe un teren de-al meu!”

Gigi Becali, condamnat la trei ani de inchisoare in dosarul schimbului de terenuri cu MApN, se afla la Penitenciarul de Maxima Siguranta Bucuresti – Rahova. „Nu degeaba-i zice de Maxima Siguranta: aici sunt la mine acasa, ca terenul pe care e puscaria e al meu!”, a declarat voios Becali.

Gigi_Becali-isi-ia-avionAcesta a explicat ca a cumparat preventiv pamantul respectiv, in urma cu cativa ani, din dorinta de a nu avea surpriza neplacute in activitatea comerciala. El a mai declarat: „Ceilalti inculpati, ministrul Babiuc si generalul Cioflina, sunt si ei in maxima siguranta aici, pe mosia mea. Desigur, si Babiuc, si Cioflina, Cioflinaaaaa, or sa-mi plateasca chirie, ca vor sta intre opt luni si trei ani pe proprietatea mea!”

Lasă un comentariu