Ion Iliescu: Imi pare rau pentru Radu Vasile. Mai bine muream eu in locul lui!

Ion Iliescu a declarat ca regreta trecerea in nefiinta a fostului premier Radu Vasile, pe care l-a caracterizat ca fiind un om deschis dialogului, cu care a avut relaţii de stimă şi respect reciproc. „Imi pare atat de rau”, a spus Iliescu, „in fond am avut deja patru mandate de presedinte, mai bine muream eu in locul lui!”

Iliescu a mai explicat ca si el, si Radu Vasile au avut probleme cu minerii si de aceea se simte apropiat de fostul prim-ministru. „Amandoi am avut de suferit, personal si politic, din cauza mineriadelor. Lumea nu intelege cum e sa stai in birou si sa suferi vazand tinerii stalciti in bate!”

Impresionati de disparitia fostului premier, mai multi cetateni au iesit in strada pentru a aproba cu caldura spusele fostului presedinte. „E prima data in 23 de ani ca sunt de acord cu Iliescu!”, a spus unul dintre manifestanti. „E drept, a pierdut trenul cu Radu Vasile, totusi poate onora promisiunea si cu alti lideri in varsta cu care a avut relatii de stima!”

Lasă un comentariu